Главная » 2016 » Лютий » 23 » Тренінг «Інноваційні механізми створення ігрового простору дитини засобами конструктора LEGO»
09:51
Тренінг «Інноваційні механізми створення ігрового простору дитини засобами конструктора LEGO»

Тренінг «Інноваційні механізми створення ігрового простору дитини засобами конструктора LEGO»

8 - 9 лютого та 11 – 12 лютого 2016 року в м. Дніпропетровську проходив тренінг «Інноваційні механізми створення ігрового простору дитини засобами конструктора LEGO» в рамках спільного проекту дитячого фонду ООН (UNICEF) та фундації LEGO для педагогів та психологів навчальних закладів. Наш начальний заклад представляли практичний психолог Мосяж Лариса Олександрівна та вчитель 4 – Б класу Бакланова Оксана Павлівна. Мета тренінгу: ознайомлення педагогів з інноваційними засобами розвитку і навчання дитини, а саме конструктором LEGO, навчання через гру, визначити гру по–новому та по–іншому переосмислити процесс навчання.

Під час занять розглядалися такі питання, як історія виникнення та розвиток компанії ЛЕГО, ЛЕГО – система в грі, місія та мета фонду,  проект «Сприяння освіті» та інше.

Були розглянуті розвивальні ігри з безмежним світом цеглинок ЛЕГО, які формують сенсорні основи сприйняття, розвивають візуальну пам'ять, дрібну моторику рук, уміння вирішувати проблемні ситуації.

Також вчителі отримали навички проектної роботи з конструктором ЛЕГО, який є чудовим допоміжним інструментом. Адже мета проекту полягає не тільки в досягненні реального результату, а і в наданні вагомого значення самому процесу, під час якого і відбувається всебічний цілісний розвиток особистості дитини.

Багато знань та умінь отримали наші вчителі під час тренінгу. Велике спасибі за це фонду ООН (ЮНІСЕФ) та the LEGO Foundation та тренеру Шуляк Олені Михайлівні.

Усі учасники тренінгу отримали сертифікати.

18 лютого 2016 року Мосяж Л.О. та Бакланова О.П. презентували набутий досвід адміністрації школи, вчителям початкових класів, вчителям англійської мови, вихователям ГПД. Вони на практиці показали як саме можна використовувати конструктор LEGO на уроках, у позаурочний час, на батьківських зборах та виховних годинах. Атмосфера, яка виникла в процесі проведення тренінгу сприяла тому, що кожен з учасників поринув у світ дитинства, відчув радість спілкування, необхідність бути часткою цієї гри. Конструктор дає необмежені можливості для фантазії та уяви дитини.

Ігрова діяльність з використанням конструктора сприяє творчому розвитку, а це допомагає дитині в пізнанні навколишнього світу. Тренінг надихнув педагогів на подальший розвиток творчих можливостей учнів і створення різноманітних проектів.



 

Просмотров: 875 | Добавил: novoaidarschool | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0